eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim


wygasło z dniem 2024-05-22


Ta propozycja była złożona przez Foundever


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • oferta złożona przez pracodawcę została usunięta z naszych zasobów
  • rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
  • firma zmodyfikowała treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • niewłaściwy adres WWW ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • KUCHARZ (DO PRZYUCZENIA)
  • Dyrektor Zarządzający
  • Młodszy specjalista / Młodsza Specjalistka ds. handlowych
  • KASJER KASY BILETOWEJ
  • SPRZEDAWCA PRZEZ INTERNET
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
  • OPIEKUN MEDYCZNY
  • KASJER
  • INSTRUKTOR NAUKI JAZDY KAT. B - 3/4 ETATU (NR 1076)
  • Kierownik Działu Spożywczego

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Prawo pracy na wakacje, czyli o urlopach wypoczynkowych i nie tylko

    Prawo pracy na wakacje, czyli o urlopach wypoczynkowych i nie tylko

    Przepisy o urlopach wypoczynkowych zawierają kilka uprawnień, o których najczęściej przypominamy sobie dopiero w okresie wakacyjnym. Pierwszym z nich jest prawo pracownika do co najmniej jednej części wypoczynku trwającej nie mniej niż 14 ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...

  • Kto da więcej? Zarobki Polaków w obietnicach wyborczych

    Kto da więcej? Zarobki Polaków w obietnicach wyborczych

    Większość ogólnopolskich komitetów wyborczych w swoich programach przedstawia propozycje dotyczące polskiego systemu podatkowego. Eksperci inFakt sprawdzili, jakie byłyby zarobki Polaków, gdyby w życie weszły zmiany proponowane przez ...

  • Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Gdy zachoruje ktoś bliski, na czas opieki nad nim można pobierać zasiłek opiekuńczy - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednak przepisy ściśle określają, ile dni w roku możemy korzystać z tego świadczenia. Długość zasiłku ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...