Kto szuka:
US GROUP LLC
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa, Warsaw Hub
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Komunikacja z partnerami biznesowymi w formie telefonicznej i pisemnej
- Utrzymywanie kontaktu z przewoźnikami i koordynacja transportu
- Wsparcie przy przygotowywaniu dokumentów
- Prowadzenie oficjalnej korespondencji e-mailowej
- Praca z programami: Microsoft Word i Excel
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Biegła znajomość języka polskiego (zarówno w mowie, jak i w piśmie)
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Dobra organizacja pracy i samodzielność
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w trybie wielozadaniowości
- Doświadczenie w kontaktach z klientem będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
- Pracę w nowoczesnym biurowcu Warsaw HUB – komfortowe i w pełni wyposażone biuro w świetnej lokalizacji
- Dostęp do przytulnej kuchni z pełnym wyposażeniem: świeża kawa, herbata, przekąski – wszystko do dyspozycji pracowników
- Atrakcyjne wynagrodzenie: stabilna pensja podstawowa + motywujący system premiowy
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00 – wolne weekendy!
- Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, a po okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracę
- Otwartość na kandydatów z Ukrainy i Białorusi – warunkiem jest swobodna znajomość języka polskiego
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »