Kto szuka:
Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sklepie Medycznym
Lokalizacja:
Warszawa, Ochota
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Profesjonalna obsługa klientów oraz pomoc w doborze wyrobów medycznych
- Realizacja wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne (eZWM)
- Utrzymywanie porządku i estetyki sklepu zgodnie ze standardami firmy
- Koordynowanie dokumentacji sprzedażowej i refundacyjnej
- Budowanie relacji z klientami telefonicznie oraz bezpośrednio
- Współpraca z dostawcami i nadzór nad zamówieniami
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie kierunkowe: fizjoterapeuta, farmaceuta lub technik ortopeda z aktualnym PWZ
- Doświadczenie w obsłudze wniosków refundacyjnych i systemu eZWM
- Umiejętność jasnego komunikowania informacji o produktach
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Samodzielność, dobra organizacja pracy i empatyczne podejście do klientów
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00
- Wdrożenie i wsparcie merytoryczne na początku współpracy
- Pakiet medyczny oraz ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość aktywności fizycznej w godzinach pracy i brak dress code’u
- Przyjazną atmosferę i regularne spotkania integracyjne
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »