Kto szuka:
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja:
Opacz-Kolonia
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
- Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
- Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Wysoki poziom empatii, odpowiedzialności i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta diabetologicznego.
- Umiejętność pracy przy komputerze.
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
- Pracę hybrydową: tydzień z biura/tydzień zdalnie (dot. po okresie wdrożenia).
- Kompleksowe szkolenia wprowadzające w obowiązki – produktowe i medyczne.
- Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Spotkania integracyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »