eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 473 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kierowca samochodu ciężarowego
słowa kluczowe: kierowca b e
miasto: Ryki

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO

    2025-11-18 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Ryki
    oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy

    Numer oferty: StPr/25/0641 Obowiązki: wywóz nieczystości płynnych Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kategorii C Wykształcenie: podstawowe Wymagania dodatkowe: Umiejętności i uprawnienia: Kurs k...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

W 2026 r. zaczną obowiązywać nowe zasady ustalania stażu pracy. Do okresu zatrudnienia będzie można wliczyć nie tylko lata pracy na etacie, ale i te wynikające z innych form aktywności zawodowej. To rewolucyjne zmiany w Kodeksie pracy. Na ...

Sejm przyjął nowelizację specustawy o pomocy uchodźcom wojennym z Ukrainy, która wydłuża okres ochrony czasowej do 4 marca 2026 r. i wprowadza rozwiązania uszczelniające system. Nowe przepisy ograniczą możliwość nadużywania prawa ...

20 stycznia 2025 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło długo oczekiwany projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza szereg zmian mających na celu przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy. Propozycja ta ...

Luka płacowa w Polsce pozostaje istotnym problemem, mimo rosnącej świadomości i działań na rzecz równości. Na podstawie danych z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2024 okazuje się, że kobiety zarabiają średnio o 13% mniej niż ...

Czy generowanie ofert pracy lub analiza CV mogą narazić firmę na poważne konsekwencje? Odpowiedź na tak postawione pytanie to: "tak". Nowe przepisy AI Act pokazują, że nie każdy sposób wykorzystania sztucznej inteligencji w HR jest ...