eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 661 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: magister farmacji
słowa kluczowe: c e
miasto: Ropczyce

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Uwaga: słowa, wpisane w wyszukiwarce są za krótkie! Wyszukać można jedynie słowa z przynajmniej dwoma literami.


Dostępne oferty pracy:

  • Magister Farmacji - Ropczyce

    2025-06-12 Praca.farmacja.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Ropczyce
    oferta w kategorii: Zdrowie / Medycyna / Farmacja

    Apteka w Ropczycach, oferuje prace dla Magistra farmacji! PEŁEN ETAT! UMOWA O PRACĘ ! Wysokie wynagrodzenie 6500 zł netto + premie / pakiet sportowy - multisport / zgrany zespół / możliwość rozwoju Nasze wymagania: - wykształcenie w...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...

O zarobkach w branży IT krążyły niegdyś legendy. I wprawdzie dziś na rynku znajdziemy bez problemu specjalistów zarabiających kilkadziesiąt tysięcy złotych, to jednocześnie nie jest to zdecydowanie przeciętne wynagrodzenie w tym ...

Branża IT przechodzi burzliwy okres zmian. Spowolnienie gospodarcze, niestabilna sytuacja polityczna, a przede wszystkim skokowy rozwój technologii spowodowały, że rynek IT utracił jedną ze swych ważnych cech - pewność zatrudnienia. Obecne ...

Mediana wynagrodzeń w województwie mazowieckim w 2023 roku wyniosła 8 317 PLN brutto i była wyższa o ponad 1 000 PLN od mediany dla całego kraju.

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...