eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 228 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: pracownik hali
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Kraków
gdzie: osowa

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Od dawna mamy świadomość, że w świecie globalizacji i rosnącej konkurencji międzynarodowej, zdolność posługiwania się językami obcymi odgrywa bardzo ważną rolę. Wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego w 2022 roku ...

  • Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

  • Zatrudnianie młodocianych. Co zmieniają najnowsze przepisy?

    Zatrudnianie młodocianych. Co zmieniają najnowsze przepisy?

    30 września weszło w życie nowe rozporządzenie dotyczące wykazu prac wzbronionych młodocianym pracownikom oraz warunków ich zatrudniania. Kiedy i na jakich warunkach może być zatrudniona osoba niepełnoletnia? Jakie zmiany wprowadzają nowe ...

  • Praca w branży IT, czyli Python na fali, juniorzy w problemach

    Praca w branży IT, czyli Python na fali, juniorzy w problemach

    No Fluff Jobs zaprezentował najnowsze doniesienia z rynku pracy w branży IT. Wynika z nich m.in., że sektor, który dotychczas słynął przede wszystkim z bardzo atrakcyjnych wynagrodzeń i możliwości dla pracowników bez dużego ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...