eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyŁódźasystentObsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

11 140 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: asystent
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Łódź

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Asystent Kas Samoobsługowych

    2025-05-31 ipracujzdalnie.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Łódź
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach.  Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsł...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Prawo niezmiennie pozostaje jednym z najchętniej wybieranych kierunków studiów w Polsce. Potwierdzają to dane z raportu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dotyczące wyników rekrutacji na rok akademicki 2023/2024, podczas której ...

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

1 czerwca wchodzą w życie nowe przepisy ustaw z tzw. pakietu migracyjnego, które zakładają reformę zasad legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców. Celem reformy jest uproszczenie procedur, pełna elektronizacja oraz zwiększenie ...

Opracowany przez CBRE "Global Tech Talent GuideBook 2025". wskazuje, że specjaliści IT w Polsce mogą liczyć na naprawdę atrakcyjne, iście europejskie warunki zatrudnienia. Sytuacja na rynku nie jest jednolita, ale są miasta, które wyraźnie ...

Branża IT przechodzi burzliwy okres zmian. Spowolnienie gospodarcze, niestabilna sytuacja polityczna, a przede wszystkim skokowy rozwój technologii spowodowały, że rynek IT utracił jedną ze swych ważnych cech - pewność zatrudnienia. Obecne ...