Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta E-commerce
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego, z utrzymaniem najwyższej jakości standardów projektu.
- Efektywny kontakt z klientami poprzez główne kanały: live chat, telefon oraz mail.
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji oraz skuteczne rozwiązywanie problemów klientów.
- Kompleksowa obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa.
- Aktywna komunikacja i wsparcie członków zespołu w codziennej pracy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1+/B2 (wymagana do komunikacji w zespole).
- Gotowość do pracy z biura w Lublinie (ul. Tadeusza Szeligowskiego 6c).
- Pełna dostępność w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku przez pierwsze 3 tygodnie szkolenia.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne oraz zdolność do pracy wielozadaniowej.
- Motywacja i chęć do pracy oraz szybkiej nauki.
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (wiele wyzwań i ambitnych zadań).
- Płatne, kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy.
- Elastyczny grafik pracy zmianowej (od poniedziałku do soboty).
- Wolne wszystkie niedziele i święta oraz wolne niektóre soboty w miesiącu.
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w obsłudze klienta dla sektora e-commerce.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




