eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy LublinReferent - Grafik w Biurze Komunikacji Społecznej

Kto szuka:

Uniwersytet Medyczny w Lublinie

Stanowisko:

Referent - Grafik w Biurze Komunikacji Społecznej

Lokalizacja:

Lublin

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dlaczego warto?
  • Dołączysz do zespołu jednej z wiodących uczelni medycznych w Polsce, łączącej tradycję z nowoczesnym podejściem do komunikacji i promocji nauki.
  • Będziesz mieć realny wpływ na wizerunek Uniwersytetu tworząc materiały graficzne, które trafiają do tysięcy odbiorców: studentów, naukowców, absolwentów i partnerów instytucjonalnych.
  • Pracując w Biurze Komunikacji Społecznej, staniesz się częścią zespołu kreatywnego, który odpowiada za nowoczesną komunikację wizualną i promocję działań uczelni w kraju i za granicą.
Główne zadania na stanowisku:
  • Projektowanie koncepcji graficznych na potrzeby kampanii wizerunkowych, informacyjnych i rekrutacyjnych

  • Tworzenie materiałów graficznych do mediów społecznościowych, stron internetowych, newsletterów i kampanii online

  • Opracowywanie infografik, ilustracji, elementów wizualnych i grafik edukacyjnych

  • Projektowanie materiałów promocyjnych na wydarzenia, targi edukacyjne i konferencje

  • Skład i przygotowanie do druku publikacji: ulotek, plakatów, broszur, katalogów, folderów, informatorów i raportów

  • Przygotowywanie plików produkcyjnych zgodnych ze standardami poligraficznymi (CMYK, Pantone, spady, formaty)

  • Nadzór nad procesem druku oraz współpraca z drukarniami i dostawcami usług poligraficznych

  • Adaptacja projektów do różnych formatów: druk, online, prezentacje, ekrany multimedialne

  • Dbanie o spójność materiałów z księgą identyfikacji wizualnej Uniwersytetu

  • Współtworzenie i aktualizowanie szablonów, wzorów i elementów identyfikacji wizualnej UMLub

  • Konsultowanie i weryfikacja projektów graficznych realizowanych przez podmioty zewnętrzne

  • Ścisła współpraca z zespołem PR, social media, marketingiem oraz zespołem foto-wideo

  • Wsparcie organizacyjne i graficzne wydarzeń akademickich oraz projektów komunikacyjnych

  • Archiwizacja projektów graficznych i praca w systemach obiegu dokumentów (EZD, SharePoint, Teams)

  • Śledzenie trendów w designie oraz proponowanie nowych rozwiązań wizualnych wspierających komunikację Uczelni

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:

  • Wykształcenie: wyższe kierunkowe o profilu grafika, projektowanie graficzne, komunikacja wizualna, sztuki piękne, wzornictwo, media cyfrowe lub pokrewne z zakresu projektowania i kreacji wizualnej (dopuszczalne wykształcenie średnie z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym w pracy grafika)

  • Doświadczenie zawodowe: min. 3 lata

  • Staż pracy w obszarze: min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku grafika kreatywnego, grafika DTP lub projektanta graficznego, w agencji reklamowej, instytucji publicznej, uczelni, wydawnictwie lub dziale komunikacji/marketingu

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1, umożliwiająca pracę z materiałami graficznymi, czcionkami i szablonami w języku angielskim oraz współpracę przy międzynarodowych projektach uczelni

  • Znajomość obsługi komputera i systemów informatycznych: 
    - biegła znajomość programów Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, InDesign, Acrobat)
    - znajomość zasad przygotowania plików do druku (DTP), formatów i kolorystyki (CMYK, Pantone), podstaw animacji lub montażu prostych materiałów graficznych (After Effects)
    - umiejętność pracy w środowisku Windows i macOS, archiwizacji materiałów i współpracy w systemach obiegu dokumentów (EZD, SharePoint, Teams)

  • Kompetencje miękkie: umiejętność pracy w dynamicznym środowisku komunikacyjnym, kreatywność, staranność i dbałość o szczegóły, samodyscyplina i dobra organizacja pracy, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, nastawienie na cel

Mile widziane:
  • Staż potwierdzający umiejętność samodzielnej realizacji projektów od koncepcji po finalny produkt
  • Znajomość narzędzi wspierających projektowanie cyfrowe (Canva, Figma, PowerPoint)
  • Znajomość programu Premiere Pro

Firma oferuje:

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w instytucji publicznej o wysokim prestiżu
  • Atrakcyjne warunki pracy, pakiet socjalny i benefity
  • Przestrzeń do rozwoju zawodowego i kreatywnej pracy
  • Współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów
Wymagane dokumenty:
  • CV
  • List motywacyjny
  • Portfolio
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych pobierz

Oferty prosimy składać do 8 grudnia 2025 r. elektroniczne poprzez przycisk aplikowania.

 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-25

do końca oferty: 12 dni

pracodawca: Uniwersytet Medyczny w Lublinie

branże: Grafika / Kreacja artystyczna / Fotografia

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Branża IT, kiedyś postrzegana jako eldorado, stoi dziś przed dużymi wyzwaniami związanymi z wypaleniem zawodowym. Mimo satysfakcji z pracy i atrakcyjnych zarobków, aż 73% specjalistów IT w Europie zgłasza objawy wypalenia. Sztuczna ...

W styczniu 2025 roku najwyższe wynagrodzenia były oferowane na stanowiskach związanych z IT, ale widoczne jest wyhamowanie ich wzrostu - wynika z najnowszej analizy portalu No Fluff Jobs. Najwięcej ogłoszeń o pracy opublikowano w kategorii ...

Czy 2025 rok to dobry czas na zmianę pracy lub podwyżkę? Najnowszy raport Hays Poland pokazuje, że choć rynek pracy specjalistów jest stabilny, firmy borykają się z ograniczeniami budżetowymi i spadającym zaangażowaniem pracowników. W ...

20 stycznia 2025 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło długo oczekiwany projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza szereg zmian mających na celu przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy. Propozycja ta ...

W Polsce aż co trzecia firma przyznaje, że nierówno wynagradza kobiety i mężczyzn, a tylko 39,5% pracowników uważa, że kwestie płacowe w ich firmach są transparentne. Zbliżająca się implementacja Dyrektywy Parlamentu Europejskiego o ...