eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy LublinINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO PRACY DS. POSTĘPOWAŃ W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO PRACY DS. POSTĘPOWAŃ W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Lokalizacja:

Lublin

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/2322


Obowiązki:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.przygotowywanie niezbędnych dokumentów i wykonywanie czynności organizacyjno-technicznych dotyczących realizacji zamówień publicznych;
2.prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne;
3.prowadzenie zbioru dokumentacji dotyczącej zrealizowanych zamówień publicznych;
4.prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych;
5.udostępnianie, na pisemne żądanie uprawnionych osób zainteresowanych, dokumentacji z prowadzonych postępowań, z wyłączeniem informacji zastrzeżonych przez wykonawców;
6.zamieszczanie ogłoszeń, o których mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych;
7.weryfikacja dopuszczalności i prawidłowości proponowanego trybu udzielania zamówienia przez wydziały zamawiające;
8.sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych projektów umów złożonych przez wydziały zamawiające;
9.przygotowywanie projektów stanowiska zamawiającego, będących odpowiedzią na wniesione odwołania.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Specjalista do spraw zamówień publicznych

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe;2. min. 3-letni staż pracy;3. doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu procedur zamówień publicznych;4. posiadanie obywatelstwa polskiego;5. pełna zdolność do czynności prawnych;6. korzystanie z pełni praw publicznych;7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;9. nieposzlakowana opinia;10. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji publicznej, w tym: znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym, województwa, ustawy o pracownikach samorządowych;11. znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;12. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;13. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego LibreOffice/OpenOffice. Wymagania dodatkowe:1. odporność na stres;2. umiejętność pracy w zespole.


Miejsce pracy: PODWALE 3a, 20-117 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:niezbędne:1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem wraz z informacją potwierdzającą doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu procedur zamówień publicznych;3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie wyższe;5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany 3-letni staż pracy;6.oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac Zarząd Inwestycji Miejskich w Lublinie, ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor wieloosobowe stanowisko pracy ds. postępowań w Wydziale Zamówień Publicznych w Zarządzie Inwestycji Miejskich w Lublinie w terminie do dnia 4 grudnia 2025 r.Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej: https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-postepowan-w-wydziale-zamowien-publicznych,26,17907,1.html

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-25

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Do czerwca 2026 r. Polska musi wprowadzić przepisy o jawności i równości wynagrodzeń, m.in. wprowadzające obowiązek publikacji widełek wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracy. Obecnie można je znaleźć w ok. 30 proc. ofert, podczas gdy dla ...

Świadczenie rehabilitacyjne to wsparcie dla osób, które po wyczerpaniu ustawowego zasiłku chorobowego nadal pozostają niezdolne do pracy i wymagają dalszego leczenia lub rehabilitacji. Aby otrzymać świadczenie, nie wystarczy automatycznie ...

W 2025 roku Święto Narodowe Trzeciego Maja przypada w sobotę. Zgodnie z Kodeksem pracy każde święto występujące w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. W konsekwencji pracodawcy zobowiązani są odpowiednio ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w marcu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 7,7% wyższe r/r i wyniosło 9055,92 zł brutto.

Do czerwca 2026 r. polskie firmy muszą wdrożyć unijną dyrektywę gwarantującą pełną przejrzystość wynagrodzeń. Zmiany obejmą m.in. obowiązek informowania pracowników o porównaniu płac godzinowych z innymi osobami o tym samym ...