Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. zakupów i administracji
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Planowanie zapotrzebowania na produkty i składanie zamówień.
- Przygotowywanie kosztorysów i obsługa reklamacji.
- Współpraca z dostawcami i negocjowanie warunków współpracy.
- Tworzenie raportów, kontrola stanów magazynowych, wsparcie procesów księgowych.
- Udział w spotkaniach z klientami i bieżąca komunikacja z zespołami wewnętrznymi.
- Wsparcie administracyjne oraz zarządzanie dokumentacją.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w dziale zakupów, administracji lub pokrewnym.
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w większej organizacji.
- Znajomość systemów administracyjnych lub księgowych.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę hybrydową (1 dzień pracy zdalnej w tygodniu).
- Elastyczny czas pracy między 7:00 a 17:00.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, szkolenia wewnętrzne, dostęp do platformy benefitowej.
- Możliwość rozwoju zawodowego i samodzielności w działaniu.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »