eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ŁódźInspektor

Kto szuka:

Komenda Miejska Policji w Łodzi

Stanowisko:

Inspektor

Numer referencyjny:

158600

Lokalizacja:

Łódź

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

praca administracyjno - biurowa, przy monitorze ekranowym.

Zakres zadań

  • sprawdza pod względem prawidłowości przygotowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjmuje do składnicy akt dokumentację akt kat. "A" i "B" zdawaną przez komórki organizacyjne Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
  • prowadzi i aktualizuje ewidencję akt kat. "A" i "B" przyjętych do składnicy akt,
  • sporządza protokoły brakowania akt kat. "B", których okres przechowywania upłynął,
  • prowadzi rejestry protokołów brakowania akt kat. "B" i "BE",
  • sprawdza protokoły brakowania dokumentacji kat. "BC" wytworzonej przez komórki organizacyjne,
  • prowadzi bieżącą dokumentację Zespołu Składnica Akt,
  • przeprowadza skontrum w składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Łodzi.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kurs specjalistyczny dla archiwistów,
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość przepisów zarządzenia nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność argumentowania,
  • asertywność,
  • rzetelność i dokładność,
  • samdzielność,
  • umiejętność współpracy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Radca prawny Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Główny specjalista

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-30

do końca oferty: 5 dni

pracodawca: Komenda Miejska Policji w Łodzi

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Wakacje to czas, gdy wiele dzieci i młodych ludzi decyduje się podjąć pierwszą pracę, aby zdobyć doświadczenie i dodatkowe środki finansowe. Jednak podejmowanie przez ucznia lub studenta pracy może wprowadzić zamieszanie w kwestii ...

Negocjacje biznesowe to sztuka wymagająca strategii i przygotowania. Ekspert Jacek Słoma z firmy Scotwork wskazuje cztery najczęstsze pułapki, które mogą osłabić pozycję negocjacyjną i podpowiada, jak ich unikać. Zbyt szybkie odsłanianie ...

Raport portalu RynekPierwotny.pl pokazuje, jak naprawdę wygląda dostępność mieszkań w 18 stolicach województw. Eksperci przeanalizowali siłę nabywczą płac, liczbę ofert i dostępność kredytową, ujawniając zaskakujące różnice. To ...

Wypłacanie wynagrodzenia „pod stołem" w celu ukrycia dochodów pracownika i uniemożliwienia egzekucji komorniczej wiąże się z poważnymi konsekwencjami dla firmy. Niestety praktyka ta wciąż jest stosowana. Takie działania naruszają ...

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pracuje nad rozporządzeniem, którego celem jest uregulowanie przepisów w zakresie temperatur i zwiększenie bezpieczeństwa pracowników. Proponowane zmiany omawiają eksperci Koalicji Bezpieczni ...