eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ŁódźAmbasador/ka marki - praca podczas Juwenaliów w Łodzi

Kto szuka:

InterKadra Sp. z o.o.

Stanowisko:

Ambasador/ka marki - praca podczas Juwenaliów w Łodzi

Lokalizacja:

Łódź

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • prowadzenie aktywacji konsumenckich dla jednej z najbardziej znanych marek tytoniowych na rynku;
  • praca w zespole 2- osobowym;
  • praca podczas JUWENALIÓW w Łodzi (30-31.05);
  • aktywne promowanie wyrobów wśród pełnoletnich uczestników koncertów; 
  • sampling produktów, rozdawanie gadżetów; 
  •  zachęcanie do zapoznania się z ofertą marki za pomocą interaktywnych narzędzi.

Poszukujemy osób:

  • pozytywnie nastawionych do pracy, uśmiechniętych, pełnych energii i kreatywnych;
  • komunikatywnych, dla których kontakt z drugim człowiekiem to sama przyjemność;
  • miłej aparycji;
  • pełnoletnich (mile widziane osoby ze statusem studenta).

Mamy do zaoferowania:

  • atrakcyjne wynagrodzenie - 40-50 zł/h brutto;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-06-17

do końca oferty: 18 dni

pracodawca: InterKadra Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

O dysproporcji pomiędzy wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn mówi się od lat i niestety okazuje się, że temat ten nie traci na aktualności. Z najnowszych doniesień wynika, że nieskorygowana luka płacowa w naszym kraju sięga 7,8%, a ta ...

Z rozwiązań chmurowych korzysta coraz więcej firm, a co za tym idzie poszukiwani są wykwalifikowani w tej dziedzinie eksperci. Jakich kompetencji poszukują u nich pracodawcy? Sprawdziła to firma Capgemini Polska.

Artykuł podsumowuje Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm produkcyjnych - wiosna/lato 2024, bazujący na danych zebranych od lutego do kwietnia 2024 roku. W badaniu uczestniczyło 561 zakładów produkcyjnych. Dominujące branże to FMCG (21%) ...

Sztuczna inteligencja rozgaszcza się w coraz większej ilości sektorów gospodarki. Opinię publiczną zszokowała informacja o zwolnieniu dziennikarzy jednej ze stacji radiowych i zastąpienie ich wygenerowanych przez AI "prezenterów". Czy ...

Z okazji Dnia Dziecka, z przymrużeniem oka sprawdźmy, który z niebieskich bohaterów na naszym rynku pracy poradziłby sobie najlepiej! Przeanalizujmy ośmiu ikonicznych Smerfów i przypiszmy im realistyczne zawody - zgodne z ich temperamentem i ...