eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ŁańcutSpecjalista ds. obsługi klienta

Kto szuka:

ipracujzdalnie.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Lokalizacja:

Łańcut

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Twoje zadania:

  • Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
  • Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
  • Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
  • Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
  • Pracę zdalną z możliwością wykonywania obowiązków z dowolnego miejsca lub hybrydową
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
  • Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:

  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-18

do końca oferty: 19 dni

pracodawca: ipracujzdalnie.pl

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Polski rynek pracy stoi przed znaczącą transformacją w związku z wejściem w życie od 1 czerwca 2025 roku nowych przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców. Wprowadzenie pełnej elektronizacji procedur, zniesienie testu rynku pracy ...

Młodzi Polacy coraz wyraźniej nie są zainteresowani podejmowaniem pracy za najniższą krajową, widząc rozbieżność między ustawowym minimum a rynkową medianą wynagrodzeń. Według danych GUS oraz analizy Grupy Progres, sytuacja ta jest ...

W 2024 roku różnice zarobków w małych i dużych miastach były wyraźne, a w niektórych przypadkach sięgały nawet kilkudziesięciu procent. W artykule przyjrzymy się, w których miastach zarobki były najwyższe oraz jak różniły się ...

Sezon wakacyjny trwa w najlepsze. Wielu Polaków rozpoczęło właśnie upragnione urlopy. Wśród nich są i tacy szczęśliwcy, których w organizacji wypoczynku finansowo wspierają pracodawcy. Najpopularniejszą formą wsparcia pozostają stare, ...

Jedna z najistotniejszych zmian, która weszła w życie wraz ze zmianami prawa pracy, dotyczy prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej na rzecz cudzoziemców i ustanowienie dwuletniego okresu ...