Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
ELEKTRYK
Lokalizacja:
Zakurzewo
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1420
Obowiązki:
Zgodny ze stanowiskiem
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie zawodowe, kierunkowe, uprawnienia SEP do 1 kV. Mile widziane doświadczenie na stanowisku elektryka. Praca na umowę o prace, w pełnym etacie. Praca 2-zmianowe. Wynagrodzenie miesięczne brutto od 7500zł.
Miejsce pracy: 86-302 Zakurzewo, powiat: grudziądzki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm handlowych wiosna/lato 2025 przedstawia szczegółowe dane na temat wynagrodzeń ponad 30 000 pracowników w 197 firmach handlowych, działających głównie w branżach FMCG, spożywczej i modowej. Analiza ...
Coraz więcej studentów w Polsce łączy naukę z pracą, szukając stabilnego źródła dochodów na pokrycie rosnących kosztów utrzymania. Najnowsze analizy rynku pracy przeprowadzone przez Grupę Progres wskazują, że średnie roczne ...
O dysproporcji pomiędzy wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn mówi się od lat i niestety okazuje się, że temat ten nie traci na aktualności. Z najnowszych doniesień wynika, że nieskorygowana luka płacowa w naszym kraju sięga 7,8%, a ta ...
Umowa B2B daje większą swobodę niż etat, ale pozbawia wielu przywilejów pracowniczych. Radca prawny Katarzyna Siwiec wyjaśnia, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kontraktu, jakie zapisy wprowadzić, by zadbać o własne bezpieczeństwo oraz ...
Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...