Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Kierownik ds. sprzedaży
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Prowadzenie sprzedaży usług edukacyjnych z ciepłą bazą, aktywne pozyskiwanie klientów.
- Zarządzanie zespołem sprzedawców: zadania, monitoring, rozliczenia.
- Realizacja celów sprzedażowych i rozwój liczby słuchaczy.
- Raporty do Dyrektora Szkoły.
- Budowanie relacji z kandydatami od nawiązania kontaktu do rozpoczęcia nauki.
- Promocja placówki lokalnie, działania online w mediach społecznościowych.
- Organizacja pracy sekretariatu, zapewnienie jakości obsługi słuchaczy.
- Współpraca z marketingiem i centralą, wdrażanie nowych inicjatyw.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, preferowane w edukacji.
- Umiejętność motywowania i organizacji, naturalne przywództwo.
- Zainteresowanie sprzedażą, promocją i działaniem.
- Biegłe wykorzystanie social mediów w promocji.
- Organizacja, samodzielność, umiejętność wielozadaniowości.
- Dostępność w tygodniu oraz wybrane soboty.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowa o pracę, stabilność zatrudnienia.
- Wynagrodzenie bazowe i system premiowy zależny od wyników.
- Wdrożenie i szkolenia, wsparcie w pracy.
- Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa.
- Praca z realnym wpływem na życie ludzi, duża autonomia, rozwój lokalnego oddziału.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »