Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Informatyk ds. Wsparcia Użytkowników
wygasło z dniem 2021-02-12
Ta propozycja była złożona przez Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z naszych zasobów
- firma zakończyła proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
- rekruter zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Informatyk ds. Wsparcia Użytkowników, zajrzyj tutaj: Praca Informatyk ds. Wsparcia Użytkowników
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Kraków, zajrzyj tutaj: Praca Kraków
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Doradca serwisu mechanicznego
- Specjalista ds. Raportowania
- Accounts Payable Specialist
- DevOps Engineer (AKS)
- Inżynier jakości
- Magazynier - Operator wózka widłowego
- Mechanik maszyn roliczych
- Pracownik w Dziale Wędliny / Sery
- Asystent ds. Kadr i Płac
- Kierownik Robót Budowlanych (hale przemysłowe)