eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KrakówGłówny Specjalista ds. księgowości, rozliczanie projektów

Kto szuka:

GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"

Stanowisko:

Główny Specjalista ds. księgowości, rozliczanie projektów

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz innych wymaganych raportów
  • Obsługa rozliczeń podatkowych, w tym składanie deklaracji do urzędów
  • Obsługa spraw kadrowo-płacowych
  • Nadzór nad obiegiem, przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentów księgowych i finansowych
  • Prowadzenie kontroli wstępnej, bieżącej i następnej operacji gospodarczych i finansowych fundacji
  • Dostarczanie danych potrzebnych do tworzenia strategii i planów operacyjnych
  • Doradzanie w sprawach finansowych i zarządzaniu ryzykiem
  • Przygotowywanie i dostarczanie dokumentacji oraz danych dla potrzeb organów nadzorczych
  • Wsparcie w audycie zewnętrznym
  • Zarządzanie finansami fundacji zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym kontrola przepływów środków pieniężnych
  • Przygotowywanie dokumentacji finansowej projektów
  • Składanie wniosków/sprawozdań o płatność w generatorach
  • Nadzór nad zgodnością wydatków z przepisami w projektach
  • Kontakt z instytucjami finansującymi
  • Prowadzenie korespondencji projektowej
  • Udział w kontrolach projektów
  • Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie z umową o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania
  • Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników
  • Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem
  • Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych
  • Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej
  • Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów
  • Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów oraz aplikowania o środki

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne) lub średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne)
  • Znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów dofinansowanych ze środków UE, PFRON, inne i/lub w aplikowaniu o środki (minimum 2 lata pracy w dziedzinie)
  • Opracowywanie i sporządzanie umów cywilno – prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych
  • Opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON
  • Rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcy w ramach realizowanych zadań PFRON
  • Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia
  • Sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców
  • Sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych
  • Sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe
  • Przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji
  • Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Znajomość Ustawy „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. poz. 2020)
  • Znajomość Kodeksu Pracy z aktualnymi zmianami (KP)
  • Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA)
  • Znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami
  • Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
  • Staż pracy co najmniej 2 lata (doświadczenie w księgowości)
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Mile widziane:

  • Ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich
  • Mile widziane referencje

Firma oferuje:

Oferujemy

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy (1 etat), 40 godz. tygodniowo, 
  • rodzaj umowy: umowa o pracę, 
  • godziny pracy: 7.00 – 15.00, od poniedziałku do piątku,
  • miejsce pracy:  Galicyjska Fundacja, ul. Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków,
  • praca przy monitorze komputera, obsługa Generatora (procedura przeprowadzania konkursów, realizacji i rozliczania zadań, itp.)
  • praca wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-07

do końca oferty: 15 dni

pracodawca: GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"

branże: Księgowość / Audyt

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 7,9% wyższe r/r i wyniosło 8613,14 zł brutto.

Osiem tygodniu urlopu macierzyńskiego i zasiłek pogrzebowy ze zmianami od 6 sierpnia. Dzisiaj weszły w życie przepisy, które umożliwiają ustalenie prawa do zasiłku macierzyńskiego za okres urlopu macierzyńskiego lub zasiłku pogrzebowego ...

Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm handlowych wiosna/lato 2025 przedstawia szczegółowe dane na temat wynagrodzeń ponad 30 000 pracowników w 197 firmach handlowych, działających głównie w branżach FMCG, spożywczej i modowej. Analiza ...

Za nami aż dwa długie weekendy listopadowe, przed nami grudzień i Boże Narodzenie. A niektórzy już analizują układ kalendarza w nowym roku. Kiedy wypadają święta i dni wolne od pracy? Na ile długich weekendów możemy liczyć w 2025 ...

Równość płac i luka płacowa to tematy, które od lat budzą emocje i prowokują do dyskusji na temat sprawiedliwości wynagrodzeń. W dobie rosnącej świadomości społecznej oraz nowych regulacji prawnych, takich jak unijna dyrektywa o ...