Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Koordynator Helpdesk
Lokalizacja:
Kostrzyn nad Odrą
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Koordynowanie pracy zespołów IT: Helpdesk, Infrastruktura i Sieci, Bezpieczeństwo IT,
- Współpraca z dostawcami IT, partnerami oraz użytkownikami biznesowymi,
- Monitorowanie infrastruktury IT i sieci, nadzór nad wydajnością i dostępnością,
- Wsparcie w obszarze bezpieczeństwa IT,
- Prowadzenie dokumentacji i raportowanie: infrastruktura, sieci, umowy serwisowe, zgłoszenia,
- Udział w audytach IT wewnętrznych i zewnętrznych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Znajomość infrastruktury IT: sieci, serwery, systemy operacyjne, helpdesk,
- Podstawy bezpieczeństwa IT, współpraca z firmami zewnętrznymi,
- Umiejętność koordynacji zespołów, priorytetyzacje zadań, monitorowanie terminów,
- Doświadczenie w pracy z dostawcami IT i negocjacjach,
- Skuteczna komunikacja między IT a biznesem,
- Umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów operacyjnych,
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami IT,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatki premiowe,
- Szeroki pakiet socjalny, w tym opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci,
- Możliwości szkoleń, nauki języków, podnoszenia kwalifikacji,
- Pikniki i imprezy dla rodzin pracowników,
- Praca w międzynarodowym środowisku,
- Dobrą atmosferę w pracy, wsparcie i możliwości rozwoju.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »