Kto szuka:
Komenda Miejska Policji w Koninie
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
157111
Lokalizacja:
Konin
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca związana bezpośrednio z obsługą sekretariatu;
- praca biurowo - administracyjna w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30;
- oświetlenie w pomieszczeniu naturalne i sztuczne;
- praca przy komputerze;
- dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych;
- brak czynników uciążliwych dla zdrowia.
Zakres zadań
- prowadzi obsługę kancelaryjną sekretariatu Wydziału Do Walki z Przestępczością Gospodarczą. Rejestruje pocztę przychodzącą i wychodzącą z wydziału;
- archiwizuje dokumenty wytworzone w wydziale i przekazuje je do Achiwum Komendy Miejskiej Policji w Koninie;
- wprowadza dane, obsługuje systemy policyjne oraz rejestruje niezbędne dane w systemach KSIP i ERCDŚ;
- obsługuje podmoduły: Kartoteka Absencyjna oraz Rejestracja Czasu Pracy w celu ewidencji urlopów i zwolnień pracowników i funkcjonariuszy wydziału;
- obsługuje system Elektroniczny Nadawca.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (praca związana z obsługą sekretariatu);
- dobra organizacja pracy;
- znajomość pracy biurowej i procedur biurowych;
- umiejętność prowadzenia korespondencji;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- znajomość struktury organizacyjnej urzędu
- łatwość komunikowania się oraz pracy w zespole
- umiejętność planowania i realizowania założeń;
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji w dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- odpowiedzialność
- systematyczność
- umiejętność ustalania priorytetów
- łatwość nawiązywania kontaktów
- odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wysoka kultura osobista
- znajomość przepisów dot. pracy kancelaryjnej
- znajomość przepisów o służbie cywilnej oraz o Policji
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »