eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KatowiceSpecjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Telefoniczne wsparcie klientów w zakresie produktów elektronicznych
  • Koordynacja napraw, zwrotów i procesów reklamacyjnych
  • Prowadzenie klientów przez proces zakupowy i doradztwo w zakresie usług dodatkowych
  • Zapewnienie wysokiej jakości kontaktu i satysfakcji klienta

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1/C2)
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne i skuteczność w rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność pracy zespołowej, empatia i pozytywne nastawienie

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Wynagrodzenie podstawowe 7 500 PLN brutto + możliwość uzyskania bonusu do 800 PLN
  • Nowoczesne biuro w Global Office Park w Katowicach
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe
  • Premie za polecenia pracowników
  • Szansa na rozwój zawodowy i osobisty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-22

do końca oferty: 20 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...

Wraz z postępującymi zmianami klimatycznymi, rosnącymi temperaturami i coraz częstszymi falami upałów, rośnie znaczenie regulacji chroniących zdrowie pracowników. Obecnie obowiązujące przepisy BHP nie określają górnej granicy ...

Umowa B2B daje większą swobodę niż etat, ale pozbawia wielu przywilejów pracowniczych. Radca prawny Katarzyna Siwiec wyjaśnia, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kontraktu, jakie zapisy wprowadzić, by zadbać o własne bezpieczeństwo oraz ...

Transformacja cyfrowa i rozwój nowych technologii powodują, że firmy poszukują specjalistów łączących wiedzę finansową z kompetencjami technologicznymi. A jakie wynagrodzenia oferują takim ekspertom? Z danych Manpower wynika, że młodszy ...

Od 1 stycznia 2026 roku wejdą w życie rewolucyjne zmiany w Kodeksie pracy, które pozwolą zaliczać do stażu pracy nie tylko tradycyjne zatrudnienie, ale także okres prowadzenia działalności gospodarczej, umowy zlecenia, współpracę B2B czy ...