Kto szuka:
Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego - język niemiecki
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Główne zadania:
- przyjmowanie, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń napływających od użytkowników zarówno lokalnych, jak i wsparcie użytkowników zagranicznych,
- rozwiązywanie problemów użytkowników w wykorzystaniu dostępnych rozwiązań IT związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i dostępem do sieci,
- wsparcie w zakresie implementacji nowego oprogramowania, pełnienie funkcji administratora,
- współpraca z zespołem w celu poprawy jakości pracy,
- praca w oparciu o ustalone standardy efektywności.
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze wsparcia IT,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B1/B2),
- znajomość zagadnień sieciowych oraz konfiguracja urządzeń sieciowych,
- znajomość systemów MS Windows, Active Directory, MS Office, MS Exchange,
- nastawienie na współpracę i osiąganie ustalonych celów.
Benefity:
- wynagrodzenie adekwatne do kompetencji,
- pracę w środowisku międzynarodowym,
- elastyczny czas pracy, szeroki wymiar pracy zdalnej,
- dzień wolny w dniu urodzin,
- pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową,
- Employee Assistance Program czyli program wsparcia psychologicznego dla pracowników, wparcie menedżerskie oraz wsparcie dla pracowników/rodziców,
- szkolenia, również w tym językowe,
- wpłatę do PPK w wysokości 2,5% finansowaną przez pracodawcę,
- możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji oraz realizacji swoich pomysłów,
- współudział w tworzeniu i rozwoju organizacji.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »