eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Katowice › Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim (chat, mail)

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim (chat, mail)

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Oferta:

  • Umowa o pracę lub zlecenie (do wyboru) bezpośrednio z naszym Klientem
  • Wynagrodzenie: 7000 zł brutto (umowa o pracę) lub 45.75 zł brutto / godz. (umowa zlecenie)
  • Start date: 15.04.2024 r.
  • Elastyczny grafik. Dni pracy: pon. – pt. + okazjonalnie weekendy (2 dni w tyg. do odbioru). Praca w godz. 10:00 – 22:00 (praca zmianowa)
  • Preferowana współpraca na pełny etat (średnio 168 godz. / msc)
  • Benefity (umowa o pracę): dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • Praca z biura w centrum Katowic

Zadania:
  • Udzielanie wsparcia klientom mówiącym po niemiecku za pośrednictwem czatu i e-maila
  • Dostarczanie informacji dotyczących statusów zamówień i dostaw
  • Rozwiązywanie problemów oraz reagowanie na reklamacje klientów
  • Zapewnianie doskonałej obsługi klienta
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego rozwiązywania problemów klientów
  • Przetwarzanie zgłoszeń problemów zgodnie z ustalonymi terminami i standardami jakości
  • Zachowanie profesjonalizmu i pozytywnego podejścia podczas kontaktu z klientami

Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1+ (do komunikacji wewnętrznej oraz obsługi systemów)
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz umiejętność priorytetyzacji zadań
  • Umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole
  • Motywacja do pracy oraz chęć ciągłego rozwoju
  • Bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-22

do końca oferty: 15 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady