Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z j. niemieckim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat, utrzymywanie profesjonalizmu.
- Dokumentowanie interakcji z klientami i działań posprzedażowych w systemie CRM.
- Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Aktualizacja wiedzy o ofertach i politykach firmy.
- Zapewnienie ciepłej i entuzjastycznej obsługi każdego klienta.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w motoryzacji.
- Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (min. C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Zdolności komunikacyjne, szczegółowość, umiejętności organizacyjne i rozwiązywania problemów.
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną, technologie i ciągłe uczenie się.
Firma oferuje:
- Wsparcie dla znanej marki motoryzacyjnej, promowanie jakości i innowacji.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet korzyści, w tym dostęp do systemu benefitów, prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
- Umowa o pracę na pełny etat oraz płatne szkolenia.
- Możliwość rozwoju kariery i uczestnictwo w wydarzeniach team-buildingowych.
- Wsparcie lidera zespołu.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »