Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Opiekun Klienta ds. Sprzedaży Cyfrowej (CZE/SVK + EN)
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Analiza portfela klientów i opracowywanie strategii upsellingu
- Proaktywne kontakty z obecnymi klientami w celu konsultacji i wdrożenia nowych rozwiązań reklamowych
- Praca w środowisku nastawionym na cele sprzedażowe – realizacja własnych KPI i wsparcie zespołu
- Doradztwo w zakresie kampanii online: identyfikacja potrzeb, rekomendacja optymalnych strategii, pomoc we wdrożeniu
- Budowanie zaufania poprzez optymalizację kont oraz stałą opiekę nad klientem
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (min. B2+/C1) oraz angielskiego (min. B2)
- Zdolności negocjacyjne i nastawienie na wynik
- Łatwość obsługi narzędzi biurowych i systemów CRM
- Komunikatywność, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
Firma oferuje:
Oferujemy
- Prywatną opiekę medyczną LUX MED (w tym stomatologia i okulistyka)
- Kartę Multisport
- Elastyczne godziny pracy i dodatkowe dni urlopu
- Dofinansowanie do kursów językowych oraz szkoleń sprzedażowych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »