Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KOORDYNATOR DS. GOSPODARKI ODPADOWO- ŚCIEKOWEJ
Lokalizacja:
Gorzów Wielkopolski
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1338
Obowiązki:
1) prowadzenie spraw związanych z realizacją postanowień KPOŚK sprawozdania,
informacje w zakresie gospodarki wodno-ściekowej;
2) prowadzenie sprawozdawczości przedsiębiorców prowadzących działalność
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;
3) prowadzenie ewidencji umów, zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni
ścieków, rejestrów i zezwoleń oraz kontroli i innej dokumentacji związanej z gospodarką
wodno-ściekową;
4) prowadzenie postępowań związanych z przyłączeniem nieruchomości do istniejącej sieci
kanalizacyjnej;
5) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarowania odpadami
komunalnymi;
6) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi
oraz nieczystościami ciekłymi;
7) sporządzanie analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi;
8) prowadzenie niezbędnych rejestrów związanych z obsługą zadania obejmującego
gospodarowanie odpadami komunalnymi;
9) kontrola spełniania wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości;
10) planowanie i realizacja kontroli adresowanych do właścicieli i zarządców nieruchomości
w zakresie realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach;
11) nakładanie kar pieniężnych, o których mowa w ustawie o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach;
12) przygotowywanie wniosków o uzyskanie dotacji i innych środków finansowych
na realizację zadań i programów dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi
oraz gospodarki wodno-ściekowej;
13) przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie obejmującym zadania
dotyczące gospodarowania odpadami komunalnymi oraz gospodarki wodno-ściekowej.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- a) wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe na kierunkach: ochrona środowiska, gospodarka wodna, inżynieria środowiska;2) minimum 2 lata stażu w przedsiębiorstwach lub spółkach z obszaru gospodarki odpadami lub gospodarki ściekowej;3) doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych zakończonych przygotowywaniem decyzji administracyjnych w obszarze ochrony środowiska gospodarki ściekowej;4) znajomość obsługi programu BDO (Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami)5) znajomość przepisów z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, ustawy o utrzymaniu czystościi porządku w gminie, ustawy o odpadach, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o samorządzie gminnym6) posiadanie obywatelstwa polskiego;7) pełna zdolność do czynności prawnych;8) korzystanie z pełni praw publicznych;9) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;10) nieposzlakowana opinia;11) dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem;12) umiejętność pracy samodzielnej;13) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;14) umiejętność myślenia analitycznego.b) wymagania dodatkowe:1) studia podyplomowe z zakresu ochrony środowiska;2) mile widziane doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych w obszarze ochrony środowiska związanych z nakładaniem kar.
Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: V. Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;2) życiorys zawodowy (cv);3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);5) kopie dokumentów potwierdzających wykonywanie zadań określonych w wymaganiach niezbędnych w części I lit. a pkt 36) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;9) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);10) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowejhttps://bip.um.gorzow.pl/548/Wzory_oswiadczen_do_naboru/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 8 grudnia 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);b) sposób:Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko koordynator ds. gospodarki odpadowo-ściekowej należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.c) miejsce:Urząd MiastaWydział Kadr i Organizacjiul. Sikorskiego 466-400 Gorzów Wielkopolski
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




