eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gorzów Wielkopolskiinspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Gorzów Wielkopolski

lubuskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw współpracy z organami administracji rządowej i samorządowej w Wydziale Nadzoru i Kontroli

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Jagiellończyka 8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje współpracę z zespolonymi służbami, inspekcjami i strażami w województwie oraz organami niezespolonej administracji rządowej.
  • Współpracuje z jednostkami samorządu terytorialnego oraz organizacjami zrzeszającymi jednostki samorządu terytorialnego w zakresie dotyczącym usprawnienia funkcjonowania administracji publicznej.
  • Kontroluje jednostki samorządu terytorialnego w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego i edukacji prawnej.
  • Prowadzi listę organizacji pozarządowych, uprawnionych do prowadzenia punktów udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego lub prowadzenia nieodpłatnej mediacji, na obszarze województwa.
  • Załatwia sprawy w imieniu Wojewody, w tym wydaje postanowienia i decyzje administracyjne w zakresie udzielonego przez Wojewodę upoważnienia.
  • Prowadzi postępowania administracyjne, w tym nadzwyczajne, związane z listą organizacji pozarządowych, uprawnionych do prowadzenia punktów udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego lub prowadzenia nieodpłatnej mediacji, na obszarze województwa.
  • Uczestniczy w charakterze przedstawiciela Wojewody w komisjach konkursowych, powołanych w ramach otwartego konkursu ofert na powierzenie prowadzenia punktów przeznaczonych na udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.


Warunki pracy


  • Zagrożenie korupcją

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

  • Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na VIII piętrze w budynku XV kondygnacyjnym

  • Zainstalowana winda



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 poz. 928) znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu: https://bip.lubuskie.uw.gov.pl/generalny/zarzadzenia/600



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Staż pracy/doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, samorządzie powiatowym i samorządzie województwa
  • Umiejętności analityczne, komunikatywność
  • Odporność na stres
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe o profilu: ekonomicznym, administracyjnym lub prawniczym.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Własnoręcznie podpisany list motywacyjny
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA informatyk Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA kierownik sekcji

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-07-19

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    W dzisiejszym świecie, znajomość języków obcych jest nie tylko atutem w życiu osobistym, ale przede wszystkim kluczem do sukcesu zawodowego. W erze, w której w biznesie zacierają się granice państw, a międzynarodowa współpraca jest na ...

    Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także intensywny okres dla pracowników sezonowych. Eksperci Personnel Service wskazują 12 zawodów, w których można liczyć na najbardziej atrakcyjne wynagrodzenia. Ranking otwiera pracownik budowlany.

    W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...

    Branża IT przechodzi burzliwy okres zmian. Spowolnienie gospodarcze, niestabilna sytuacja polityczna, a przede wszystkim skokowy rozwój technologii spowodowały, że rynek IT utracił jedną ze swych ważnych cech - pewność zatrudnienia. Obecne ...

    Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...