Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT z Językiem Duńskim
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Wsparcie dla systemów i urządzeń na poziomie 1 i 1,5, zdalne rozwiązywanie problemów za pomocą SCCM
- Edukacja użytkowników końcowych, prowadzenie przez procesy rozwiązywania problemów
- Priorytetyzacja, zarządzanie, dokumentowanie incydentów używając narzędzi ITSM
- Analiza, eskalacja nierozwiązanych incydentów IT do zespołów wyższego szczebla
- Funkcja punktu eskalacji dla pilnych problemów IT
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka angielskiego i duńskiego (min. B1)
- Biegła obsługa MS Office i Outlook
- Umiejętności komunikacyjne, analityczne, organizacyjne
- Umiejętność rozwiązywania problemów, priorytetyzacji zadań
- Nastawienie na współpracę zespołową
- Doświadczenie w obsłudze klienta/Service Desk
- Znajomość ITIL, narzędzi jak ServiceNow, KCS, Microsoft O365
Firma oferuje:
Oferujemy
- Szkolenia i wdrożenie
- Wsparcie finansowe w edukacji
- Opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe
- Karnety na siłownię, vouchery, bilety do kina
- Skandynawski styl pracy, brak dress code’u
- Zestaw IT do pracy zdalnej
- Programy wsparcia pracowników
- Udogodnienia biurowe: nowoczesne przestrzenie, miejsca relaksu, gry
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »