eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gdańskinspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Gdańsk

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw nadzoru działań w zakresie systemu oparcia społecznego i współpracy z organizacjami pozarządowymi w Wydziale Polityki Społecznej, Oddział Nadzoru i Kontroli

80-810 Gdańsk ul. Okopowa 21/27

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadza kontrole w ośrodkach wsparcia w ramach prowadzonego nadzoru nad realizacją zadań własnych i zleconych jednostkom samorządu terytorialnego w zakresie: zapewnianych usług osobom z zaburzeniami psychicznymi w środowiskowych domach samopomocy, udzielanego wsparcia dla osób doznających przemocy domowej oraz realizowanego wsparcia osobom w kryzysie bezdomności
  • Koordynuje i uczestniczy w działaniach w ramach otwartego konkursu ofert ogłaszanego przez Wojewodę Pomorskiego
  • Przeprowadza kontrole problemowe w organizacjach pozarządowych
  • Przeprowadza kontrole w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
  • Ustala potrzeby finansowe oraz limity miejsc ze środków rządowych związanych z rozwojem usług ośrodków wsparcia w ramach programów rządowych oraz sporządza sprawozdawczość z działalności nadzorowanych jednostek
  • Prowadzi poradnictwo dla gmin, powiatów i organizacji pozarządowych w zakresie dwustronnej współpracy
  • Bierze udział w pracach komisji i zespołach merytorycznych działających na rzecz realizacji programów rządowych mających na celu ochronę poziomu życia osób, rodzin i grup społecznych zagrożonych wykluczeniem oraz rozwoju specjalistycznego wsparcia


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań:



  • praca administracyjno-biurowa,

  • zagrożenie korupcją,

  • przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu,

  • pokój biurowy mieści się na drugim piętrze wielokondygnacyjnego budynku, wejście główne do budynku jest wyposażone w podjazd dla osób niepełnosprawnych,

  • na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,

  • większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,

  • praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

  • podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Informacje o etapach naboru dostępne są na stronie BIP Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku


  • Informacje na temat procedury zgłoszeń wewnętrznych znajdują się na stronie:


    https://www.gov.pl/web/uw-pomorski/zglaszanie-naruszen





Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe tytuł zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o pomocy społecznej, o ochronie zdrowia psychicznego, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Kompetencje w zakresie skutecznej komunikacji pisemnej i ustnej, rzetelności, myślenia analitycznego oraz podejmowania decyzji i odpowiedzialności
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin
  • Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub uczestnictwo w kursie z zakresu organizacji pomocy społecznej
  • Znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego przeszkolenia w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin
  • Kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie specjalizacji
  • W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danychokreślonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu „A":
    ul. Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk
    Na kopercie i liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: 146/25

    Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) urzędu utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz za pomocą e-doręczeń (adres: AE:PL-69276-68927-JEAH-27).

    Zasady dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych dostępne są na stronie BIP urzędu w zakładce "Kontakt -> Elektroniczna Skrzynka Podawcza/ eDoręczenia"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-12-26

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Czy praca w dużej firmie zawsze oznacza wyższą pensję? Analiza raportu Sedlak & Sedlak pokazuje, że różnice w wynagrodzeniach między dużymi a mniejszymi organizacjami są znaczące - szczególnie dla ekspertów i pracowników z większym ...

    Jeśli lekarz wystawi zwolnienie, w którym wskaże nadużywanie alkoholu jako przyczynę niezdolności do pracy, oznaczając e-ZLA kodem C, to pracownik nie otrzyma zasiłku chorobowego przez pierwsze 5 dni - przypominają eksperci ZUS.

    Od 1 stycznia 2026 roku wejdą w życie istotne zmiany w Kodeksie pracy, które redefiniują sposób liczenia stażu pracy. Dotąd uwzględniano jedynie umowy o pracę, natomiast nowe przepisy rozszerzą to pojęcie o umowy zlecenia, działalność ...

    W 2025 roku średnia emerytura brutto w Polsce wynosi 4045,20 zł, a minimalne świadczenia zaczynają się od 1878,91 zł. Decyzja o odroczeniu przejścia na emeryturę może oznaczać nawet setki złotych dodatkowego miesięcznego dochodu ...

    Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...