Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
INSPEKTOR / SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/3652
Obowiązki:
Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w oparciu o tryby przewidziane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szeroko rozumiane przygotowywanie i realizacja postępowań. Udział w pracach komisji przetargowych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniami w tym przygotowanie specyfikacji warunków zamówienia wraz z niezbędnymi dokumentami. Weryfikacja proponowanych warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert pod kątem zgodności z ustawą Pzp, sporządzanie projektów pism dotyczących wezwania do złożenia wyjaśnień, odpowiedzi na odwołania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami. Prowadzenie rejestru sprawozdań związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi. Udział w planowaniu, nadzór nad realizacją i prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych. Udział w przygotowaniu projektów regulaminów i ich aktualizacja. Współpraca z kierownikami działów w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Obsługa systemów informatycznych związanych z udzieleniem zamówień publicznych oraz obsługą cyfrową procesów zakupowych. Postępowanie z dokumentami księgowymi zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi. Archiwizacja dokumentacji. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:15-14:50.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- średnie lub wyższe kierunkowe (preferowane ekonomiczne, administracyjne w przypadku specjalisty), doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych min. 3 lata, znajomość przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność redagowania dokumentów administracyjnych (zewnętrznych i wewnętrznych) w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, samodzielność, skrupulatność, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy w zespole oraz pod presją czasu, znajomość platform służących do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, mile widziane wykształcenie uzupełniające z zakresu zamówień publicznych (studia podyplomowe), doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych w tym w podmiotach leczniczych lub po stronie wykonawcy w zakresie branży medycznej.
Miejsce pracy: Józefa Hoene-Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »