eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Ełk › archiwista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

archiwista

Lokalizacja:

Ełk

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Archiwum Państwowe w Suwałkach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

archiwista Archiwum Państwowe w Suwałkach Oddział w Ełku

16-400 Suwałki ul. T. Kościuszki 69

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przejmuje materiały archiwalne,
  • Inwentaryzuje i porządkuje zespoły archiwalne,
  • Wyszukuje informacje i dane zawarte w materiałach archiwalnych oraz sporządza pisemne informacje,
  • Sporządza zaświadczenia, wyciągi, wypisy, odpisy materiałów archiwalnych,
  • Wykonuje kopie cyfrowe materiałów archiwalnych,
  • Prowadzi prace w magazynach archiwalnych związanych z przemieszczaniem akt,
  • Pracuje w systemach informatycznych dedykowanych do obsługi zadań z zakresu ewidencji, opracowania, zabezpieczania i udostępniania zasobu,
  • Sporządza dokumenty urzędowe oraz prowadzi dokumentacje w systemie spraw,
  • Pracuje w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).


Warunki pracy


  • Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem,

  • Wysiłek fizyczny,

  • Możliwy kontakt z czynnikiem alergicznym,

  • Praca z materiałami archiwalnymi,

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

  • Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze z koniecznością przemieszczania się na piętrach budynku (budynek nie jest wyposażony w windę),

  • Pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,

  • Praca w pozycji siedzącej i stojącej.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych,
  • Znajomość zasad i metod archiwalnych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub póżniej. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość funkcjonowania elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją (EZD),
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość języka niemieckiego.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Suwałkach
    ul. T. Kościuszki 69
    16-400 Suwałki

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-05-10

    do końca oferty: 50 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady