eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ElblągSPECJALISTA / PODINSPEKTOR DS. MIESZKANIOWYCH

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

SPECJALISTA / PODINSPEKTOR DS. MIESZKANIOWYCH

Lokalizacja:

Elbląg

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/1555


Obowiązki:

prowadzenie spraw związanych z polityką gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Miasto Elbląg;
kontrola wykorzystania lokali w budynkach stanowiących zasób mieszkaniowy Miasta;opracowywanie analiz potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej z uwzględnieniem osób znajdujących się w najtrudniejszych warunkach;
współdziałanie ze społeczną Komisją Mieszkaniową przy Prezydencie Miasta Elbląg w zakresie opiniowania list przydziału lokali mieszkalnych i zamiany mieszkań ze względu na niepełnosprawność;wydawanie zezwoleń na dokonywanie zamian lokali mieszkalnych międzylokatorskich oraz z urzędu;prowadzenie postępowań w zakresie rozwiązywania umów najmu lokali podlegających przepisom ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego oraz na podstawie orzeczeń sądów powszechnych;prowadzenie spraw związanych z umarzaniem, odraczaniem oraz rozkładaniem na raty należności pieniężnych za najem lokali mieszkalnych i użytkowych w oparciu o uchwałę Rady Miejskiej w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłat należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa; obsługa Elbląskiego Systemu Informacji Przestrzennej ESIP, w tym bieżąca rejestracja pism i spraw w ramach elektronicznego systemu.
Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy - październik 2025/ listopad 2025
Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7640 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe: prawnicze lub administracyjne, lub średnie ekonomiczne; co najmniej 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji publicznej; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: Kodeks cywilny, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, o własności lokali, o gospodarce nieruchomościami, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office; aktywność, odpowiedzialność; umiejętność nawiązywania kontaktów; obiektywizm, samodzielność, bezstronność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:kursy i szkolenia w zakresie gospodarki komunalnej, gospodarki mieszkaniowej i dla zarządców nieruchomości; prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych;umiejętność prowadzenia negocjacji.


Miejsce pracy: Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: życiorys (CV) - podpisany przez kandydata;kwestionariusz osobowy - dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu ;kopie dokumentów poświadczających wykształcenie;kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji publicznej (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach. Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 20.10.2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Specjalista / Podinspektor ds. mieszkaniowych w Departamencie Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, Referat Spraw Mieszkaniowych w Urzędzie Miejskim w Elblągu, ul. Łączności 1, w terminie do dnia 20 października 2025 r.- za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub- składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100,- za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub przez e-Doręczenia.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-10-14

do końca oferty: 56 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Rozpoczął się Nowy Rok, a z nim realizacja nowych planów. Lista noworocznych postanowień jest często bardzo długa, a większość z nich porzucamy już w połowie stycznia. Co zrobić, aby tym razem było inaczej? Na to pytanie postarają ...

Umówiłeś się w kawiarni, żeby przedyskutować z kimś kwestie związane z pracą? Ta jedna rozmowa może kosztować cię znacznie więcej, niż myślisz. W dobie pracy hybrydowej i łatwego dostępu do danych granica między tym, co prywatne, a ...

W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...

Firma Grafton Recruitment opublikowała raport rzucający światło na sytuację pracowników zatrudnionych w HR. Opracowanie wskazuje na zarobki, jakie oferuje dział HR, przedstawia stanowiska, na których obsadzeniu zależy firmom w ...

Czy 2025 rok to dobry czas na zmianę pracy lub podwyżkę? Najnowszy raport Hays Poland pokazuje, że choć rynek pracy specjalistów jest stabilny, firmy borykają się z ograniczeniami budżetowymi i spadającym zaangażowaniem pracowników. W ...