Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta B2B z j. niemieckim i angielskim
Lokalizacja:
Bielany Wrocławskie
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa posprzedażowa klientów biznesowych z Niemiec, Austrii i Szwajcarii
- Przyjmowanie i koordynacja realizacji zamówień
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia sprawnej obsługi
- Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (warunek konieczny)
- Doświadczenie w obsłudze klienta B2B
- Znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym
- Gotowość do pracy hybrydowej
- Mile widziana znajomość systemów ERP
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie na pełny etat w godzinach 8:00–16:00, od poniedziałku do piątku
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Umowa o pracę tymczasową z możliwością zatrudnienia bezpośrednio przez firmę
- Pakiet szkoleń wdrożeniowych
- Szansa rozwoju w międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji rynkowej
- Bogaty pakiet benefitów: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy MyBenefit oraz program rabatowy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »