Kto szuka:
Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Stanowisko:
Zastępca dyrektora ds. logistyki
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres zadań:
- bezpośrednia współpraca z Dyrektorem ds. logistyki,
- współtworzenie, wdrażanie oraz koordynowanie operacji logistycznych na podległym terenie (2 jednostki firmy),
- odpowiedzialność za terminowe oraz jakościowe świadczenie usług w obszarze procesów logistycznych związanych z: gospodarką odpadami, utrzymaniem zieleni oraz dróg, konserwacją placów zabaw,
- zarządzanie pracą podległego zespołu,
- uczestniczenie w procesie planowania kosztów działu, nadzorowanie wydatków,
- przygotowywanie kalkulacji, raportów, sprawozdań oraz dokumentacji,
- tworzenie i optymalizowanie procesów logistycznych,
- współpraca z Zarządem firmy, pozostałymi działami w ramach grupy spółek, instytucjami zewnętrznymi oraz podwykonawcami.
Wymagania:
- wcześniejsze doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania procesami logistycznymi/transportowymi/usługowymi lub pokrewnymi,
- doświadczenie w koordynacji pracy podległego zespołu,
- praktyczna znajomość branży gospodarki odpadami, będzie dodatkowym atutem,
- preferowane wykształcenie wyższe,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela),
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, organizacyjne, liderskie i analityczne,
- odpowiedzialność, zaangażowanie i proaktywność w działaniu,
- zdolność do pracy w zmieniającym się i dynamicznym środowisku,
- mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie będącej liderem na rynku,
- stanowisko kierownicze o dużym stopniu samodzielności oraz decyzyjności,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- atrakcyjne narzędzia pracy (samochód służbowy, komputer, telefon),
- benefity pozapłacowe (opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie, ZFŚS, dofinansowanie do karty Multisport).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »