eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Człuchówkierownik kancelarii tajnej

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej

Lokalizacja:

Człuchów

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Powiatowa Policji w Człuchowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej do spraw obsługi kancelarii tajnej i składnicy akt w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

77-300 Człuchów ul. Kasztanowa 17

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, wydaje, udostępnia oraz bezpośrednio nadzoruje obieg dokumentów niejawnych w celu zapewnienia stosownej ochrony dokumentów zawierających informacje niejawne
  • Prowadzi urządzenia ewidencyjne, gromadzi przepisy niejawne oraz prowadzi i aktualizuje dzienniki przepisów, a także udostępnia i wydaje przepisy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w KPP w Człuchowie
  • Egzekwuje zwrot dokumentów niejawnych, rozlicza policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce organizacyjnej Policji lub komórce organizacyjnej
  • Informuje pełnomocnika ochrony o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowościach związanych z ochroną informacji niejawnych
  • Nadzoruje nad właściwym oznaczaniem i ewidencjonowaniem dokumentów niejawnych, prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych, odnotowywaniem zmiany lub zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych
  • Udziela informacji na podstawie posiadanych akt będących na stanie składnicy akt KPP w Człuchowie, wykonuje kserokopie dokumentów, wydaje zaświadczenia oraz uwierzytelnia odpisy z posiadanej dokumentacji
  • Udostępnia lub wydaje dokumenty niejawne osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych
  • Przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych do składnicy akt na podstawie spisów akt
  • Wprowadza, aktualizuje i modyfikuje dane do systemów policyjnych


Warunki pracy

Praca w pomieszczeniu ogrzewanym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca pod presją czasu, dyspozycyjność, praca jednozmianowa.


Praca na I piętrze budynku. Budynek posiada bariery architektoniczne, tj. brak wind, a także drzwi odpowiedniej szerokości i odpowiednio dostosowanych toalet.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy kancelaryjno-biurowej na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W przypadku nie wydania świadectwa pracy przez pracodawcę: oświadczenie zawierające informacje o fakcie nie wydania przez pracodawcę świadectwa pracy oraz okresie zatrudnienia, stanowisku i trybie rozwiązania stosunku pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" przez organy Policji lub ABW lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2025 r., poz. 1209),
  • Kopie dokumentów potwierdzających odbyte szkolenia w wymaganym zakresie
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Człuchowie ul. Kasztanowa 17, 77-300 Człuchów

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA Zootechnik / Doradca Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA zastępca dyrektora

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-12-04

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Od 1 grudnia 2025 r. pracujący emeryci i renciści, którzy nie osiągnęli jeszcze wieku emerytalnego, będą mogli dorobić więcej dzięki wyższym limitom ZUS. Bezpieczny próg przychodu wzrośnie do 6.140,20 zł brutto (70% przeciętnego ...

    Polacy od lat chętnie wyjeżdżają do pracy w Holandii, ceniąc wysokie stawki i bogatą ofertę zatrudnienia. Zmienia się jednak struktura zatrudnienia i podejście do pracy za granicą - coraz mniej osób decyduje się na pracę sezonową, a ...

    W 2024 roku Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń objęło ponad 43 tysiące osób z tytułem magistra, pokazując różnice w zarobkach absolwentów polskich uczelni. Najwyższe wynagrodzenia wśród uniwersytetów notowano na Uniwersytecie ...

    Do czerwca 2026 r. Polska musi wprowadzić przepisy o jawności i równości wynagrodzeń, m.in. wprowadzające obowiązek publikacji widełek wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracy. Obecnie można je znaleźć w ok. 30 proc. ofert, podczas gdy dla ...

    Raport płacowy IT 2025 przygotowany przez Devire pokazuje, że średni wzrost wynagrodzeń w branży zatrzymał się na poziomie 5-7% rocznie, co stanowi wyraźne spowolnienie po latach dwucyfrowych podwyżek. Najlepiej opłacane pozostają ...