Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy referent
Lokalizacja:
Chojnice
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw kadr w Zespole Kadr i Szkolenia
89-600 Chojnice ul. Warszawska 13
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządza projekty dokumentacji nawiązania, przebiegu oraz rozwiązania stosunku służbowego policjantów i pracowników;
- prowadzi akta osobowe policjantów i pracowników;
- opracowuje projekty dokumentacji związanej z przebiegiem służby i pracy, w tym między innymi dotyczącej przyznawania nagród motywacyjnych, udzielania urlopów macierzyńskich, zmian warunków zatrudnienia, zwalniania z zajęć służbowych, kart opisu stanowisk pracy i szczegółowych zakresów obowiązków, zmian danych osobowych podlegających zgłoszeniu do ZUS;
- prowadzi dokumentację dotyczącą absencji chorobowej oraz urlopów policjantów i pracowników, w tym wprowadza absencję do systemu SWOP.Kadra;
- sporządza miesięczne zestawienia zwolnień lekarskich przesyłanych do właściwych wydziałów Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, stanowiących podstawę naliczenia uposażenia/ wynagrodzenia policjantów i pracowników;
- sporządza roczny plan urlopów ścisłego kierownictwa oraz policjantów i pracowników komendy;
- sporządza miesięczne harmonogramy służby Komendanta Powiatowego Policji w Chojnicach oraz jego zastępcy;
- nadzoruje rejestrację godzin nadliczbowych policjantów i pracowników w systemie SWOP przez osoby upoważnione oraz ich rozliczanie;
- sporządza okresowo wykazy posiadanych godzin nadliczbowych przez policjantów na podstawie danych zawartych w systemie SWOP, w celu monitorowania stanu ich posiadania;
- prowadzi listy obecności i karty ewidencji czasu pracy/służby pracowników i policjantów w określonym zakresie;
- weryfikuje listy obecności i karty ewidencji czasu służby i pracy, a także ewidencję wyjść i spóźnień prowadzonych w komórkach organizacyjnych komendy, w zakresie prawidłowego ich wypełniania oraz przekazywania wniosków kierownikowi jednostki organizacyjnej;
- przyjmuje dokumentację od kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji;
- wprowadza, aktualizuje i modyfikuje dane dotyczące policjantów i pracowników w systemie SWOP.
Warunki pracy
- Praca biurowa przy komputerze przy oświetelniu naturalnym i sztucznym. Budynek posiada bariery architektoniczne tj. brak wind i podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanych toalet.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny posiadać datę i własnoręczny podpis, zwłaszcza list motywacyjny i CV.
- Wszystkie składane kopie dokumentów powinny zawierać adnotację:"potwierdzam za zgodność z oryginałem"- data, własnoręczny podpis kandydata/kandydatki. Kopie dokumentów, które nie będą potwierdzone za zgodność z oryginałem nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci niezakwalifikowani do procesu rekrutacji nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.
- Warunkiem niezbędnym do zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku jest pozytywne zakończenie postępowania sprawdzającego, skutkujące wydaniem kandydatowi poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.
- Oferty nie spełniające wymogów formalnych, złożone po terminie, przesłane mailem, niekompletne oraz nie zawierające nazwy stanowiska i komórki organizacyjnej nie będą rozpatrywane.
- Wyłonienie kandydata/kandydatki na stanowisko nastąpi po przeprowadzeniu testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej.
- Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach nie ponosi odpwiedzialności za niekompletną lub wadliwą treść ogłoszenia w przypadku jego kopiowania przez podmioty zewnętrzne i umieszczenia na innych niż niniejszy portalach internetowych.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepoełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętności w zakresie komunikacji społecznej;
- Terminowość i umiejętność dobrej organizacji pracy oraz samodyscyplina;
- Znajomość przepisów: ustawy o Policji , ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej, Zarządzenia nr 678 KGP w sprawie zasad prowadzenia przez przełożonych dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym policjantów oraz sposobu prowadzenia akt osobowych;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjnych,
- Zdolność analitycznego myślenia,
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- Terminowość i umiejętność sprawnej organizacji pracy,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne", wydanego przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach ul. Warszawska 13, 89-600 Chojnice
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »