Kto szuka:
Komenda Powiatowa Policji w Brodnicy
Stanowisko:
Referent
Numer referencyjny:
152940
Lokalizacja:
Brodnica
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca wykonywana w pomieszczeniu biurowym, które znajduje się na II piętrze. Praca niezwiązana z wysiłkiem fizycznym, przy monitorze ekranowym komputera i przekraczająca połowę dobowego czasu pracy. Wymaga częstych kontaktów telefonicznych, mailowych, bezpośrednich. Na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe/szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy. Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i biurowego. W budynku znajduje się winda, która dojeżdża do parteru oraz toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, umiejscowiona również na parterze. W pozostałych strefach budynku, brak jest możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim.
Zakres zadań
- Gromadzenie, przechowywanie i opracowywanie zasobu archiwalnego Komendy, w tym:
- przyjmowanie uporządkowanych akt kat. „B”, „BE”, „A”, „BC” z poszczególnych komórek organizacyjnych Komendy;
- opracowywanie (porządkowanie, sprawdzanie i ewidencjonowanie) akt zgodnie z zasadami archiwistyki;
- udostępnianie akt upoważnionym osobom, komórkom i jednostkom organizacyjnym Policji;
- udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt, wykonywanie fotokopii (kserokopii) dokumentów, wydawanie zaświadczeń oraz uwierzytelnianie odpisów z posiadanej dokumentacji;
- przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. „BC”;
- wydzielanie z zasobu archiwalnego akt kat. „B” i „BE”, których termin przechowywania już minął - w celu przekazania ich na przemiał (zniszczenie) oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji związanej z wykonywaniem tych czynności;
- sporządzanie rocznego sprawozdania z wykonywanych prac archiwalnych i stanu posiadanego zasobu archiwalnego;
- prowadzenie cyklicznych szkoleń w zakresie archiwizacji.
- Prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych w Komendzie, w której znajdują się przedmioty zabezpieczone w trakcie prowadzonych postępowań przygotowawczych (z wyłączeniem dowodów rzeczowych w postaci broni i amunicji) w zakresie ewidencjonowania dowodów rzeczowych, ich wydawania i przekazywania właściwym urzędom (organom), a także prowadzenia całości dokumentacji z tym związanej.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Biegła znajomość obsługi komputera, umiejętność sprawnego posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”, a w przypadku jego braku, oświadczenie o gotowości przystąpienia do postępowania sprawdzającego
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Rzetelność, terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »