Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Bochnia
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw finansów sekcja ds. finansowych
32-700 Bochnia ul. Ks. J. Poniatowskiego 7
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Naliczanie wynagrodzeń i pozostałych świadczeń dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz przygotowanie ich do zatwierdzenia
- Prowadzenie rozliczeń należności za podróże służbowe
- Prawidłowe i terminowe dokonywanie płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym
- Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń wykorzystanych dotacji
- Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego
- Księgowanie wyciągów bankowych oraz bieżąca kontrola sald kont bankowych
- Sporządzanie i redagowanie pism
- Wykonywanie prac związanych z przygotowaniem dokumentacji finansowej celem przekazania jej do archiwum zakładowego
- Udział w organizacji szkoleń i zawodów sportowych dla potrzeb ochrony przeciwpożarowej i ochrony ludności
- Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
- Wykonywanie innych czynności wynikających z wytycznych Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej, Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej oraz Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej
Warunki pracy
- Praca biurowo-administracyjna,
- Praca w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku,
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- Wyjazdy służbowe,
- Udział w szkoleniach zewnętrznych,
- Praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku (praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami),
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Nieposzlakowana opinia
- Umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisy wykonawcze do ww. ustaw
- Umiejętność dobrej organizacji pracy
- Zdolność analitycznego myślenia, rzetelność
- Odpowiedzialność i komunikatywność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpuieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-02
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni, ul. ks. J. Poniatowskiego 7, 32-700 Bochnia
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »