Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media
Lokalizacja:
Głogów
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów.
- Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów.
- Planowanie i realizacja kampanii marketingowych.
- Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami.
- Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
- Umiejętność pracy samodzielnej i organizacji czasu.
- Kreatywność, poczucie estetyki i znajomość aktualnych trendów.
- Wysoka kultura osobista i zaangażowanie.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie i możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
- Dużą swobodę w działaniu i przestrzeń na kreatywne pomysły.
- Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »