PracaGrupypl.praca.dyskusje › zlecenie na szkolenie...

  • 1. Data: 2002-02-02 19:36:17
    Temat: zlecenie na szkolenie...
    Od: "Barbara M" <b...@g...pl>

    Witam wszystkich :-))

    mam okazje dostac zlecenie na opracowanie instrukcji ( zasad) pewnego
    działania, moze tez na krótkie szkolenie z tej tematyki... problem znam i ze
    strony teoretycznej i praktycznej, jednak zebranie wszystkiego w jakas
    logiczna , metodyczna calosc zabierze mi chyba ze 3 dni... na ile mozna
    wycenic taka prace? przygotowanie tekstu? przeprowadzenie ok 4-godzinnego
    szkolenia?
    dzieki za jakiekolwiek sugestie.... nigdy jeszcze tego nie robilam :-))
    pozdrawiam
    Basia