PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki informatyka na świecie?

  • 1. Data: 2004-09-07 21:04:54
    Temat: zarobki informatyka na świecie?
    Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    ile można wołać za analityka/projektanta/programiste,
    lidera małego zespołu w UK??
    a ile w Zj. Emiratach Arabskich (UAE)?

    mi do głowy przychodzi 50 000 usd i 100 000 usd rocznie,
    ale czy to nie za mało?

  • 2. Data: 2004-09-07 21:33:57
    Temat: Re: zarobki informatyka na świecie?
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Trudno bedzie nam mowic o zarobkach zagranicznych...
    Te sumy co podales to w Polskich warunkach....marzenie:D....
    Tez jestem ciekaw jakie sa zarobki...

    Konrad-=NosferX=-
    GG:1165280
    n...@i...pl | n...@t...net.pl

  • 3. Data: 2004-09-07 22:28:23
    Od: kingram <tuxman@_WYTNIJTO_op.pl>

    Red_Akcja wrote:

> [...]
    > lidera małego zespołu w UK??
    > a ile w Zj. Emiratach Arabskich (UAE)?
    >
    > mi do głowy przychodzi 50 000 usd i 100 000 usd rocznie,

    Mogę coś dodać o warunkach w DE. Jeśli sobie życzysz...
    Możesz też odwiedzić www.polonia-it.org

    --
    - -

    Bsrgds,
    kingram

    Penguin#171437

  • 4. Data: 2004-09-08 06:42:26
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>

    Red_Akcja wrote:

> [...]
    > lidera małego zespołu w UK??
    > a ile w Zj. Emiratach Arabskich (UAE)?
    >
    > mi do głowy przychodzi 50 000 usd i 100 000 usd rocznie,

    Aktualnie w stanach srednia to okolo 60-65k$ rocznie.
    Najwyzsza oferta przy atanowisku do ktorego wystarczylyby moje
    kwalifikacje mowila o 140k$ rocznie.
    W cywilizowanej Europie to sie ksztaltuje kolo 20-50k euro rocznie.
    Porownujac zarobki Polskie i zachodnie przyjalbym taka strategie - wbic
    sie w rynek za nieduze relatywnie pieniadze (itak beda dosc wysokie na
    polskie warunki) a kiedy juz sie zadomowi, pozna lokalne warunki itd,
    (czyli od miesiaca do roku), negocjowac sumy normalne dla danego kraju
    (u tego samego badz nowego pracodawcy).
    Dlugofalowo, nie bardzo oplaca sie pracowac w Polsce.
    Oplaca sie tu natomiast skonczyc studia.

    Albi