PracaGrupypl.praca.dyskusje › wzór - zwolnienie z obowiazku świadczenia pracy

  • 1. Data: 2003-08-11 07:37:58
    Temat: wzór - zwolnienie z obowiazku świadczenia pracy
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Szulakalam googlami ale nie znalazlam.
    Czy ma ktos wzor pisma zwolnienia pracownika z obowiązku świadczenia pracy?
    Nie chciałabym jakichś błędów proceduralnych zrobić.

    --
    mag.
    "she's all I've ever needed.."

  • 2. Data: 2003-08-11 07:50:53
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:bh7h3s$fh3$1@inews.gazeta.pl...
    > Szulakalam googlami ale nie znalazlam.
    > Czy ma ktos wzor pisma zwolnienia pracownika z obowiązku świadczenia
    pracy?
    > Nie chciałabym jakichś błędów proceduralnych zrobić.

    Ja mialem:

    "Rozwiazanie umowy o prace nastapi z trzymiesiecznym okresem wypowiedzenia z
    zastosowaniem skroconego okresu wypowiedzenia do 1-o miesiaca, ktory uplynie
    z dniem .....Za pozostala czesc wypowiedzenia zostanie panu wyplacone
    odszkodowanie.
    Zgodnie z powyzsza ustawa przysluguje panu prawo do odprawy pienieznej w
    wysokosci dwumiesiecznego wynagrodzenia (art 8)"

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-08-11 07:56:55
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zgodnie z powyzsza ustawa przysluguje panu prawo do odprawy pienieznej w
    > wysokosci dwumiesiecznego wynagrodzenia (art 8)"

    Hmm,
    Czy to jest napewno zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy?
    Bo ja tu widze tylko rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem ze strony
    pracodawcy.
    Czy mozna pracownika zwolnik z obowiazku pracy podczas całego 3-miesięcznego
    okresu wypowiedzenia?

    m.

  • 4. Data: 2003-08-11 08:04:07
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:bh7i7d$jcs$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pracodawcy.
    > Czy mozna pracownika zwolnik z obowiazku pracy podczas całego

    Jasne.
    Tylko wyraznie trzeba na wypowiedzeniu napisac od ktorego dnia konczy sie
    skrocony okres wypowiedzenia, ze bedzie placone odszkodowanie za reszte i ze
    bedzie jesli sie nalezy wyplacana odprawka.
    Ja np po otrzymaniu wypowiedzenia pracowalem jeszcze 10 dni przekazujac
    swoje obowiazki, a pozniej poszedlem na obowiazkowy (poniewaz byl to jedyny
    czas gdy moglem go wykorzystac bedac jeszcze pracownikiem)urlop...o tym tez
    trzeba pamietac, zeby zawarl sie w okresie "swiadczenia pracy".
    Znam wiele osob, ktore z dnia na dzien przestawaly przychodzic do pracy na
    takie kwity:((

  • 5. Data: 2003-08-11 08:47:11
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Przy okazji.
    Moja byla firma jest niezle obstawiona prawnie.
    Sadze, ze zastosowanie powyzszego wynika z roznic prawnych, pomiedzy
    statusem pracownika zwolnionego ze swiadczenia pracy, a sytuacja bylego
    pracownika wobec ktorego zastosowano skrocony okres wypowiedzenia.

  • 6. Data: 2003-08-11 10:41:26
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy ma ktos wzor pisma zwolnienia pracownika z obowiązku świadczenia pracy?
    > Nie chciałabym jakichś błędów proceduralnych zrobić.

    z dniem ... wypowiadam Panu umowę o pracę ble ble ble ... Począwszy od dnia ...
    zwalniam Pana z obowiązku świadczenia pracy. Możesz zjeszcze napisać: Od
    dnia ... do ... udzielam Panu urlopu wypoczynkowego (ile tam tego ma), a po
    jego zakończeniu do dnia upływu okresu wypowiedzenia umowy o pracę zwalniam
    Pana z obowiązku świadczenia pracy. Możesz jeszcze dopisać, że zwalniasz go z
    obowiązku świadczenia pracy po przekazaniu stanowiska następcy. Albo co tam
    sobie wymyślisz.

    Paweł

  • 7. Data: 2003-08-11 10:47:23
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    go z
    > obowiązku świadczenia pracy po przekazaniu stanowiska następcy. Albo co

    Dziekuje.

    m.