PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2008-04-11 07:53:38
    Temat: wypowiedzenie
    Od: a...@t...pl

    Witam! Mam takie pytanie dotyczące dnia wypowiedzenia umowy. Jest to
    umowa na zastępstwo i obejmuje mnie 3-dniowy okres wypowiedzenia. Mam
    lepszą ofertę pracy,ale czekam na telefon,bo chcę jak najdłużej
    pozostać w starej pracy z wiadomych względów:) Ten telefon mogę dostać
    na przykład po południu i od razu zabiorę się za pisanie
    wypowiedzenia,gdyż mam możliwość napisania go w starym miejscy pracy.
    Pytanie jest takie:jeżeli piszę wypowiedzenie pod koniec dnia pracy to
    ten dzień uwzględnić czy lepiej podać datę dnia następnego? Wiem,że to
    trochę zagmatwane,ale mam nadzieję,że pomożecie mi:) Pozdrawiam Yallcka

  • 2. Data: 2008-04-18 09:21:00
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: "PureFun" <n...@g...com>

    h.googlegroups.com...