PracaGrupypl.praca.dyskusje › work servis

  • 1. Data: 2005-10-13 20:09:04
    Temat: work servis
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Witam
    Czy macie jakies doswiedczenia z owa agencja pracy tymczasowej??
    Moja dziewczyna ma przyjemnosc a raczej nieprzyjemnosc współpracy z nimi.
    prosze o opinie
    pozdrawiam
    Piotr Z.

  • 2. Data: 2005-10-13 20:21:58
    Temat: Re: work servis
    Od: animinka <a...@o...pl>

    Piotr napisał(a):
> [...]
    > Czy macie jakies doswiedczenia z owa agencja pracy tymczasowej??
    > Moja dziewczyna ma przyjemnosc a raczej nieprzyjemnosc współpracy z nimi.

    Witaj,
    a o co dokladnie chodzi, bo ja i owszem wiele lat temu pracowalam na
    roznych stanowiskach i w roznych firmach poprzez ich posrednictwo i
    wszystko bylo OK. Jedyny minus to wyplata dopiero po 20-tym nastepnego
    miesiaca, ale dalo sie przezyc. Zreszta, im mialam wieksze doswiadczenie
    tym czesciej sami do mnie dzwonili z ciekawszymi propozycjami pracy. A w
    jakim miescie pracuje Twoja dziewczyna, bo ja wspolpracowalam z
    oddzialem w Poznaniu.
    pozdrawiam
    animinka

  • 3. Data: 2005-10-13 21:43:20
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    Piotr napisał(a):
> [...]
    > Czy macie jakies doswiedczenia z owa agencja pracy tymczasowej??
    > Moja dziewczyna ma przyjemnosc a raczej nieprzyjemnosc współpracy z nimi.

    Ja pamiętam powiedzenie pewnej dziewczyny z ich warszawskiego
    oddziału (w rozmowie z potencjalnym pracownikiem): "Nie ma pan
    doświadczenia? To nic nie szkodzi, doświadczenie to szkodliwe nawyki" ;)

    Poza tym firma ta kojarzy mi się z uporczywym zatrudnianiem na
    umowę-zlecenie, podczas gdy inni dawali już umowy o pracę tymczasową.
    Może się to już zmieniło...

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-10-14 08:22:12
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Liwiusz napisał(a):

    > Poza tym firma ta kojarzy mi się z uporczywym zatrudnianiem na
    > umowę-zlecenie, podczas gdy inni dawali już umowy o pracę tymczasową.
    > Może się to już zmieniło...

    nie zmieniło...
    ich ostatnia akcja poszukiwania frajerow to praca jako packing
    operator w Technicolorze w Piasecznie, praca weekendowa czyli 3 nocki
    pod rzad po 12 godzin na nogach (praca stojaca) i to wszystko dla
    studentow po 7 zl za godzine a dla reszty po 5.5 zl

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 5. Data: 2005-10-14 08:46:25
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    Matrix napisał(a):

> [...]
    > w Technicolorze w Piasecznie, praca weekendowa czyli 3 nocki pod rzad po
    > 12 godzin na nogach (praca stojaca) i to wszystko dla studentow po 7 zl

    Mega-ROTFL. Czyli student dostanie do łapy około 6zł, a pozostali
    około 3,85zł. Za pracę w nocy! :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 6. Data: 2005-10-14 11:42:28
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Liwiusz napisał(a):

    > Mega-ROTFL. Czyli student dostanie do łapy około 6zł, a pozostali około
    > 3,85zł. Za pracę w nocy! :)

    z tego co ja zrozumialem to wyjsciowa kwota jest 7 zl i studenci tyle
    dostaja za godzine a jak juz ktos jest bezrobotny tak jak ja to 5,5 za
    godzine to chyba po potraceniu podatku jest, wychodzi na to ze jak
    zatrudniaja studenta to podatku od niego nie odprowadzaja

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 7. Data: 2005-10-14 21:07:14
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Matrix napisał(a):

    [...]

> [...]
    > godzine to chyba po potraceniu podatku jest, wychodzi na to ze jak
    > zatrudniaja studenta to podatku od niego nie odprowadzaja

    Niekoniecznie. Student zatrudniony na umowę zlecenie nie musi opłacać
    ZUSu, osoba bezrobotna - musi. Przy założeniu, że pracodawca chce płacić
    określoną kwotę netto danej osobie, to student dostanie więcej.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl