PracaGrupypl.praca.dyskusje › wojsko - jak dostac sie na misje zagraniczne

  • 1. Data: 2002-08-30 21:18:23
    Temat: wojsko - jak dostac sie na misje zagraniczne
    Od: "Baca" <b...@s...poznan.pl>

    Wisi mi nad glowa pobor i raczej z niego skorzystam.
    Mam pytanie, czy jest mozliwosc wyjechania na misje zagraniczne (Afganistan,
    itd.) bedac poborowym ?
    Czy tez trzeba najpierw skonczyc rok sluzby i dopiero wtedy jakos sie
    zakwalifikowac (kontrakt ? )?
    Wie ktos moze jak ta sprawa wyglada ? Czy na misje wyjezdzaja tylko zawodowi
    (kontraktowi) zolnierze ???

    Baca

  • 2. Data: 2002-08-30 23:50:41
    Temat: Re: wojsko - jak dostac sie na misje zagraniczne
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Baca" <b...@s...poznan.pl> wrote in message

    > Wisi mi nad glowa pobor i raczej z niego skorzystam.
    > Mam pytanie, czy jest mozliwosc wyjechania na misje zagraniczne
    (Afganistan,
    > itd.) bedac poborowym ?

    A mógłbyś wytłumaczyć nam, jaki miałby tam być z ciebie pożytek? Jakimi
    umiejętnościami możesz się poszczycić? Albo lepiej od drugiej strony: czy
    posługujesz się płynnie angielskim, by móc zrozumieć i wykonywać rozkazy?

    > Wie ktos moze jak ta sprawa wyglada ? Czy na misje wyjezdzaja tylko
    zawodowi
    > (kontraktowi) zolnierze ???

    Nie jesteśmy w Rosji, u nas rekrutów na wojnę nie wysyłają.

    Tomek

  • 3. Data: 2002-08-31 06:59:43
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

    z zasadniczej też jadą
    bardzo dobre zdrowie
    wyleczone wszystkie ząbki
    no i czy dowódca Ciebie skieruje
    a i jakiś fach w ręku

  • 4. Data: 2002-08-31 07:48:47
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <akp00d$d5t$1@absinth.dialog.net.pl> Tomek Zieliński napisał(a):
    > zawodowi
    >
    > Nie jesteśmy w Rosji, u nas rekrutów na wojnę nie wysyłają.

    To co by był pobór? :) Do Afganistanu akurat pojechał Grom i specjalistyczne
    jednostki, ale do sił IFOR/KFOR jeździli poborowi, jak najbardziej. Ale tacy, którzy
    chcieli, i dodatkowo musieli wcześniej przejść na zawodowstwo (co się równało w tej
    sytuacji podpisaniu papierów i to jest zasadnicza różnica).
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-08-31 08:10:40
    Od: "Adam - wp" <a...@w...pl>

    No tak ale i tak musisz odwalić unitarke w pododzaile do korego ciebie
    skeirują i jeśli z tamtą maja jakieś wolne etaty ale jak mówili juz
    poprednicy najważniejszy jest jakiś zawód wiem że kierowcy samochodów
    cięzarowych zawsze mieli najwieksze plusy
    pozdrowienia

  • 6. Data: 2002-08-31 08:21:28
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message

    > To co by był pobór? :)

    Żeby nie siedzieć z założonymi rękoma, gdy wojna przyjdzie do nas.

    Tomek

  • 7. Data: 2002-08-31 12:16:00
    Od: "Baca" <b...@s...poznan.pl>

    Użytkownik "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posługujesz się płynnie angielskim, by móc zrozumieć i wykonywać rozkazy?

    Tak, angielski opanowany. Chca tez ze mnie zrobic kierowce ciezarowki.

    Baca