PracaGrupypl.praca.szukana › webgrafik/praca stala i zdalna

  • 1. Data: 2004-04-07 10:34:58
    Temat: webgrafik/praca stala i zdalna
    Od: "Katarzyna Urbańczyk" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Aktualnie koncze studia informatyczne na Politechnice Czestochowskiej o
    specjalnosci: techniki multimedialne i metody sztucznej inteligencji.
    Interesuje sie tworzeniem grafiki dla potrzeb www. Moj obecny dorobek
    graficzny sklada sie z dwoch serwisow internetowych: www.spiderboss.com,
    www.krajniak.org/counters. Poza tym posiadam wiele wlasnych szablonow stron (w
    przypadku zainteresowania mozliwosc przeslania portfolio). Posiadam znajomosc
    HTML/CSS, potrafie oprogramowac szablon www, zajmuje sie rowniez
    rozmieszczaniem elementow graficznych w serwisach www.
    Dodatkowe moje umiejetnosci to tworzenie prezentacji multimedialnych,
    przygotowywanie broszur w celach marketingowych oraz banerow reklamowych.

    Znajomosc programow graficznych:
    - doskonala znajomosc Adobe Photoshop
    - dobra znajomosc Adobe Image Ready, CorelDRAW, Macromedia Flash
    - podstawowa znajomosc Adobe Illustrator, AutoCad
    Inne umiejetnosci:
    - HTML
    - CSS
    - PHP (w stopniu podstawowym)
    - MS Word, MS Excel, MS PowerPoint

    Cechuje mnie dokladnosc, perfekcjonizm, estetyzm. Wkladam duzo zaangazowania w
    realizowane projekty. Potrafie pracowac pod presja czasu. Intersuje mnie praca
    w doswiadczonym, interesujacym oraz rozwijajacym sie zespole, mile widziana
    odrobina humoru.

    Kontakt:
    e-mail: k...@w...pl
    GG : 4356950
    ICQ : 235514997
    W razie zainteresowania możliwosc pracy od zaraz.

    Pozdrawiam
    Katarzyna Urbanczyk