PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na żądanie

  • 1. Data: 2006-06-13 17:57:54
    Temat: urlop na żądanie
    Od: "wiola" <w...@w...pl>

    Witam! Mam pytanie czy pracodawca moze odmówic urlopu na żadanie? jak tak to
    kiedy
    Dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2006-06-15 08:46:07
    Temat: Re: urlop na żądanie
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiola" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Mam pytanie czy pracodawca moze odmówic urlopu na żadanie? jak tak
    > kiedy
    > Dziękuję za pomoc

    Nie może, ale może z urlopu odwołać, jeśli zajdą okoliczności wymagające
    niezbędnej obecności pracownika przebywajacego na urlopie na żądania.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-06-15 11:05:29
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Jerzy Borowski napisał(a):
    > Użytkownik "wiola" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie może, ale może z urlopu odwołać, jeśli zajdą okoliczności wymagające
    > niezbędnej obecności pracownika przebywajacego na urlopie na żądania.

    Natomiast pracownik, po odwołaniu urlopu, może natychmiast złożyć
    kolejny wniosek o udzielenie urlopu na żądanie w tm dniu i tak urlop
    otrzyma. Po ponownym odwołaniu operację się powtarza.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz