PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop › urlop
  • Data: 2003-08-07 11:31:01
    Temat: urlop
    Od: "Oliwia" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktos sie orientuje, bo mam problem.
    pracuje w firmie ponad 2 lata, w lutym firma zmienia status ze spolki cywilnej
    na spolke zoo, ale nie wykorzystuje urlopu przed podpisaniem nowej umowy.
    Teraz po 7 miesiacach pracy odchodze z firmy lacznie w tej firmie wypracowalam
    3 lata i 2 miesiace, ile mi teraz przysluguje urlopu?
    (normalnie bylo to 20 dni w roku) ale po 6 latach pracy jak sie to liczy i czy
    ten niewykorzystany urlop jakos przechodzi? AAA w swiadectwie pracy oczywiscie
    nikt mi nie wpisal niewykorzystanego urlopu

    Oliwia

    --
    "Łaskoczesz mnie swoimi niektórymi słowami,
    tak jak alkoholik jest łaskotany widokiem