PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzieło - odsprzedawanie programu

  • 1. Data: 2007-04-01 09:33:54
    Temat: umowa o dzieło - odsprzedawanie programu
    Od: "Antonina Mała" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.
    Napisałam program komputerowy.
    Nie prowadzę działalności i nie będę.
    Chcę podpisać z firmą komputerową X umowę o dzieło, tak aby:
    -firma ta sprzedawała mój program,
    a ja miałabym powiedzmy XX% od każdej sprzedaży (od netto).
    Pytanie:
    1- czy w umowie o dzieło można napisać, że firma X
    może sprzedawać ten program ?
    2- czy w umowie o dzieło można napisać, że od każdej sprzedanej
    kopi programu otrzymuję XX% kwoty ?
    3- kto i jakie pity ma składać w urzędzie skarbowym ?
    Jeśli tak, to by załatwiało sprawę, a jeśli nie to jaką czy jakie umowy mam
    podpisać z firmą X.
    Proszę o radę i dziękuję.
    A.